Rabu, 2 Disember 2009

sekitar majlis cukur jambul

Ni merupakan gambar sekitar majlis cukur jambul Nurizz Qalesya (anak aku) & Mohd Shah Ariq (anak kakak aku)




ni muka2 warga veteran family aku



apo la yang pak mertua aku n akak aku sembang agak nyer tu




pameran autoshow kampung mantau...heheheh










Qalesya diapit olek mak n maktok nyer.........



ni ngan mak n abah dia lak



family akak aku bersama putera n puteri kesayangan



bergambar sebelum majlis .........lain mcm lak tgk buaian yang maksu aku wat ni



menanti masa utk dikerja kan rambutnya...huahuahua



yang sorang ni dah sampai maner tak tau la........baiknyer mimpi kot



Qalesya bersama paklang nyer yang tak braper betul



So far alhamdulillah majlis berjalan dgn lancar................elok ajer majlis selesai hujan trn lebat giler aku pe lg cari bantal n selimut ler....................heheeh.......sekian bye

2 ulasan:

  1. owh...sbb kami dtg lmbt, x der lh gmbr dlm blog ni. he..he...

    BalasPadam
  2. nti, rajin2 lh jenguk blog aku ek. skang ni malas nak update. tnggu rajin nti br update...

    BalasPadam